.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش تعداد نامزدهای انتخاباتی در مازندران
تعداد نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران با انصراف سه نفر به 158 نفر کاهش یافته‌است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، با انصراف سه نفر از نامزدهای انتخاباتی در مازندران، تعداد کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران به 158 تن کاهش یافته‎است.

روز گذشته با تایید سه نفر از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه مازندران تعداد کاندیدای این انتخابات به 161 نفر افزایش یافته‌بود که با انصراف سه نفر از داوطلبان با روند کاهشی در این بخش مواجه بوده‌ایم.

احمد مظفری مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری مازندران  اظهار کرد: حرمت‌الله بیژنی کاندیدای حوزه انتخابیه بابل انصراف خود را از رقابت‌های انتخاباتی به ستاد انتخابات استانداری مازندران اعلام کرده‌است.

مهرداد ابراهیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران نیز در این زمینه  گفت: طی امروز سه نفر از رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در مازندران انصراف دادند که خبر دقیق این افراد فردا صبح اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در عین حال درباره رد و تایید صلاحیت تعدادی از داوطلبان انتخابات مجلس طی امروز که در فضای مجازی در حال انتشار است، افزود: تا این لحظه هیچ خبری از تایید صلاحیت‌های جدید ابلاغ نشده و تایید صلاحیت‌های حوزه‌های انتخابیه مازندران تاکنون مربوط به سه داوطلبی بود که در روز جمعه اعلام شده است.

 حرمت‌الله بیژنی در بیانیه‌ای ضمن علت انصراف خود از حوزه انتخابیه بابل، حمایت خود را از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که در لیست اصولگرایان مازندران قرار دارد، عنوان کرد.

با انصراف این نامزد انتخاباتی و دو تن دیگر تاکنون تعداد نامزدهای انصرافی تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان در مازندران با 26 تن رسیده‌است.

با توجه به لیستی که گروه‌های مختلف سیاسی ارائه کردند و احزاب برای هم‌گرایی خواستار انصراف دیگر نامزدها که در لیست قرار ندارند، هستند، احتمال افزایش تعداد انصرافی‌ها تا روز انتخابات نیز وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.